Content van uw content marketing?
Op donderdag, april 17, 2014 - 10:46
Content marketing gaat verder dan pure SEO-copywriting. Deze discipline is geënt op het gebruiken van inhoud teneinde je objectieven op marketingvlak te behalen. Het gaat dus om een echte campagne die doelgericht is en waarmee je hoger zult scoren in de zo geliefde/gehate Google-ranking. Maar hoe doe je dat concreet? Af en toe een tweet, blogpost of een andere social media-tool gebruiken? Laten we eens alles op een rijtje zetten :
- Eerst uw huidige content analyseren in het licht van de te bereiken doelen
- De kansen en opportuniteiten toegespitst op uw situatie in kaart brengen
- Per social media-tool, haalbare en meetbare doelen bepalen in functie van de doelgroep
- Daarna ook de content aanpassen aan de bewuste doelgroep
- En vooral interageren met de doelgroep in kwestie
U ziet het content marketing is niet makkelijk en gaat nog iets verder dan gewone SEO-copywriting . Maar het loont de moeite om u beter te kunnen profileren op Google. U zoekt de hulp van een content marketing strateeg? Contacteer Noto-Communications!
Lees meer over Tips en tricks
Categorieën
Archief
- maart 2018 (3)
- januari 2017 (2)
- juni 2016 (1)
- maart 2016 (1)
- januari 2016 (1)
- oktober 2015 (1)
- september 2015 (2)
- juli 2015 (1)
- juni 2015 (1)
- april 2015 (1)
- maart 2015 (1)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (4)
- oktober 2014 (2)
- september 2014 (2)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (1)
- juni 2014 (4)
- mei 2014 (3)
- april 2014 (7)
- maart 2014 (10)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (3)
- november 2013 (3)