Call-to-action-knoppen doen renderen
Op donderdag, februari 13, 2014 - 18:23
Het ultieme doel van SEO-copywriting is van uw onlinelezer een klant maken. Call-to-action-knoppen zijn hiertoe bijzonder nuttig. Want ze zijn de tools die tot conversie (zie ook Bezoekers worden klanten) leiden. Maar hoe moet men die dekselse bezoeker aanzetten om verder te klikken? Enkele handige tips inzake call-to-action-buttons:
- Stel enkel makkelijke keuzes voor
- De buttons moeten echt lijken op knoppen
- De boodschap van de call-to-action-knop moet in de eerste persoon staan
- Smuk de buttons op met stimulerende boodschappen
- Begeleid de bezoeker tot het einddoel
Als u deze vijf tips indachtig bent, dan zal uw conversiepercentage gegarandeerd groeien. Natuurlijk helpen we u hier graag bij. Contacteer Noto-Communications!
Bron: Joanna Wiebe @ www.copyblogger.com/call-to-action-buttons/
Lees meer over Tips en tricks
Categorieën
Archief
- maart 2018 (3)
- januari 2017 (2)
- juni 2016 (1)
- maart 2016 (1)
- januari 2016 (1)
- oktober 2015 (1)
- september 2015 (2)
- juli 2015 (1)
- juni 2015 (1)
- april 2015 (1)
- maart 2015 (1)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (4)
- oktober 2014 (2)
- september 2014 (2)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (1)
- juni 2014 (4)
- mei 2014 (3)
- april 2014 (7)
- maart 2014 (10)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (3)
- november 2013 (3)