De toverformule voor webformulieren
Op dinsdag, februari 11, 2014 - 09:47
De essentie van SEO-copywriting is natuurlijk om van uw bezoekers klanten te maken (zie Bezoekers worden klanten). Daartoe gebruikt men op menig website (ook de mijne) formulieren. Veel prospects zijn nogal weigerachtig om deze soms omslachtige procedure te volgen. Het invullen van het formulier moet dus makkelijk zijn en zo min mogelijk inspanning vergen. Enkele nuttige tips op een rijtje:
- beperk zoveel mogelijk het aantal velden
- de structuur moet makkelijk te scannen zijn (zie Structureren is optimaliseren)
- geef de breedte van de in te vullen velden aan
- geef onmiddellijk en duidelijk aan wat er is verkeerd is ingevuld
Dankzij deze handige weetjes krijgen uw bezoekers het niet meer op hun heupen wanneer ze uw webformulier invullen. Dit betekent meer bestellingen, meer conversie en dus minder gemiste kansen. U ziet het, we weten waarover we spreken. Aarzel dus niet een beroep op onze diensten te doen... Contacteer Noto-Communications!
Lees meer over Tips en tricks
Categorieën
Archief
- maart 2018 (3)
- januari 2017 (2)
- juni 2016 (1)
- maart 2016 (1)
- januari 2016 (1)
- oktober 2015 (1)
- september 2015 (2)
- juli 2015 (1)
- juni 2015 (1)
- april 2015 (1)
- maart 2015 (1)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (4)
- oktober 2014 (2)
- september 2014 (2)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (1)
- juni 2014 (4)
- mei 2014 (3)
- april 2014 (7)
- maart 2014 (10)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (3)
- november 2013 (3)