Knappe call-to-action knoppen
Op dinsdag, februari 18, 2014 - 09:15
Zoals in de vorige blog aangegeven (Call-to-action knoppen doen renderen) is het belangrijk om je bezoeker te doen klikken. Op dat winkelmandje, die newsletter of die offerte. Want deze klik is beslissend. Het is erop of eronder. Daarom enkele tips om knappe knoppen te verkrijgen:
- De koopbutton moet onmiddellijk opvallen en te zien zijn. meteen zichtbaar is, zonder te scrollen.
- Plaats er informatie bij die de bezoeker op z’n gemak stelt: ‘We zetten uw bestelling ’s op een rijtje’
- Waarom ook geen evaluaties of impactvolle getuigenissen onder je o zo belangrijke button zetten. Schept onmiddellijk vertrouwen!
- Stel verstellende betalingsmodaliteiten voor. Ook dit schept vertrouwen!
- En als u nu ’s uw knop veel groter maakt en er opvallende tintje aan geeft?
Deze handige truukjes van de SEO-copywriting foor zullen gegarandeerd uw bezoekers converteren. U wil toch ook uw website laten scoren? Contacteer Noto-Communications!
Lees meer over Tips en tricks
Categorieën
Archief
- maart 2018 (3)
- januari 2017 (2)
- juni 2016 (1)
- maart 2016 (1)
- januari 2016 (1)
- oktober 2015 (1)
- september 2015 (2)
- juli 2015 (1)
- juni 2015 (1)
- april 2015 (1)
- maart 2015 (1)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (4)
- oktober 2014 (2)
- september 2014 (2)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (1)
- juni 2014 (4)
- mei 2014 (3)
- april 2014 (7)
- maart 2014 (10)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (3)
- november 2013 (3)