Werkende webteksten
Als bedrijf, groot of klein, zoekt u waarschijnlijk naar een middel om uw website hoger te laten ranken. U wil met andere woorden beter werkende webteksten. Ooit gedacht om een SEO-copywriter, groot of klein, onder de arm te nemen? Dankzij een welbepaalde schrijftechniek worden uw diensten of producten extra in de verf gezet. En daar is het u toch allemaal om te doen, niet? Hoger scoren in de zoekmachines is meer traffic naar uw website genereren. En dus meer potentiële klanten aantrekken. In dit blogartikel zou ik het graag met u hebben over één van de basistechnieken van SEO-copywriting.
U of je?
Om uw doelgroep gericht te raken, moet er specifiek geschreven worden voor het publiek in kwestie. Naast de content, moet u eerst en vooral een keuze maken inzake de aanspreking. Gaat men voor u of je? Het mooiste voorbeeld is natuurlijk dit artikel zelf. Aangezien ik me hier toch richt tot institutionele potentiële opdrachtgevers, verkies ik een ‘beleefdere’ u-vorm. Maar de je-vorm kan bij een bepaald publiek veel natuurlijker aanvoelen. En dus beter scoren. Denk maar aan creatievere, jongere,…producten of diensten. Verder is het natuurlijk ook belangrijk om niet te moeilijke en begrijpbare termen te gebruiken. Volgende keer meer SEO-copywriting… Kan ik u of je alvast van dienst zijn? Contacteer Noto-Communications!
Categorieën
Archief
- maart 2018 (3)
- januari 2017 (2)
- juni 2016 (1)
- maart 2016 (1)
- januari 2016 (1)
- oktober 2015 (1)
- september 2015 (2)
- juli 2015 (1)
- juni 2015 (1)
- april 2015 (1)
- maart 2015 (1)
- februari 2015 (1)
- januari 2015 (4)
- oktober 2014 (2)
- september 2014 (2)
- augustus 2014 (3)
- juli 2014 (1)
- juni 2014 (4)
- mei 2014 (3)
- april 2014 (7)
- maart 2014 (10)
- februari 2014 (6)
- januari 2014 (3)
- november 2013 (3)